Julkort 2016 / Christmas Cards 2016

(In English below) 

Så var det dags för årets julkort. Precis som i fjor blir det tio kort per paket, fem av varje motiv, för 100 kr. Beställ innan  15 november! 

It’s time for this year’s Christmas cards. Just like last year, there’ll be ten cards per package, five of each, and the price is €10. Order before November 15th!

One thought on “Julkort 2016 / Christmas Cards 2016

  1. Hej i skogen. Klart jag vill ha julkort. Två paket behöver jag. Tack snälla du för att du gör så fina julkort, jag känner mig så nöjd när jag skickar Dom till gamla mostrar o vänner. Kram Carin, Sophis mamma.

    carin.meller@bredband.net

    31 okt. 2016 kl. 21:20 skrev @annikaeklind :

Leave a Reply

